Luuugnt..

2010-04-02, 22:15:23 / Kategori: Allmänt

Så jäkla gött att ta det lugnt va! Kan nog tänka mig att ta det lite lugnt oftare faktiskt. Tagit det lugnt nu två kvällar i rad när andra festat.. Mhmm.. feels good.. :) Imorn blir det iofs röjarfesten nr ETT antagligen. Oh my god. Jag har vart nervös hela veckan.. Sophias bror Mange fyller år och ska ha en stor feeest i Gbg vid Trädgårdsföreningen i nån villa.. Vi ska vara där redan kl 14 (!!!!!!!!) och ha med oss lite oömma kläder då vi ska vistas utomhus på nån grusväg i ca en timma. Det blir gratis dryck och mat hela dan/kvällen. Fy faan säger jag bara. Emma + gratis = not so good.. Eller jo jag älskar det såklart, gratis är godast men det innebär trubbel.. Jag kan inte riktigt hantera dryck som serveras gratis eller väldigt billigt. Jag har en förmåga att överdosera och hälla i mig alldeles för mkt på för kort tid. Detta slutar oftast i mindre lyckade fyllor.. Speciellt när jag är lite nervös från början.. Sist det var sådan lokalfest var Helens 30års fest med maskerad tema då Baby Spice fick åka hem o spy när alla andra drog till krogen.. och det är en av två gånger i hela mitt liv som jag dissat krogen o åkt hem när andra dragit ut. Är orolig för hur detta kommer sluta alltså.. fiiifan.. Tur att det är vi 4 girls iaf som ska dit, vi är ett GANG och inte bara 2. Sova vet vi inte riktigt var vi ska, antaligen hos Mange men det vet man ju aldrig. Kommer säkert sluta med att jag sover hos Tobbe om jag känner mig själv rätt. Eller så blir jag så full så jag tar bussen hem till Borås och däckar i Stadsparken eller nåt. Huhuuuaa...

 

NEJ NOG MED ÄLTANDE NU!!
Känner mig iaf väldigt fin i min klänning jag ska ha imorn. Hihi. Vet inte riktigt vilka skor jag ska ha på mig när vi åker får bli några bekväma, men sen ska jag glida i ett par high heels från Skopunkten som jag aldrig använt än pga att det vart så halt.. Riktigt snygga o bekväma! Får se hur jag mår på söndag när jag ska till mormor på påskmiddag kl tvåtre. Harregud. Aja kyzz



En gammal bild på facebook som Martina nyss lagt in. Nytatuerad o posar som aldrig förr;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?