LEDIIIIG!

2010-04-01, 21:41:48 / Kategori: Allmänt

Gud vad jag älskar detta! Ledig tills på tisdag wiiii!!! Höll på att avlida på jobbet världens segaste dag. Skulle jobbat 8-13 men valde att jobba över till 16 för att tjäna ihop lite komptimmar. Men jag stod inte uuuut så gick kl 15 istället:) Gick med Sophia lite på stan fick med mig två klänningar från Gina hem, ROOOSAAA! Ja vi har ju tema "Rosa" på våran stora jobbfest nästa fredag. Då detta ENTE är min favoritfärg var jag ju tvungen att inhandla några alternativ.. Nu är jag ännu mer pank. Tack Icafuckingbanken! Sov två timmar i soffan innan så gööött, vaknade strax efter sju av att maten stod på bordet, man har ju världens bästa sambo :) Nu har hno gjort nån version av äggtoddy, dvs ägg-gulor, socker, kakao o vaniljvodka. Känns som man dricker kaksmet med sprit. Fantastiskt!! Jaså du Sabina du tyckte jag skulle ha lugg, jahajaahaa.... Får känna lite på det. Ångrar ju mig alltid.

 









Lite lugg-inspiration!! What to dooo..?



Påminnelse att göra imorgon:

Träffa Sabina i Knalle
Köpa trosor på Cubus
Göra omelett på alla äggvitor
Kolla på Vampire Diaries som jag missade idag
Köpa bussbiljetter till på lördag?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?