Kalajs

2010-04-18, 20:38:13 / Kategori: Allmänt

Har ju vart på kalas idag för min bror som fyllde 15 i veckan. Det var riktigt kul faktiskt, några av mina kusiner som jag inte träffat på ett tag var där, 2 fyller 18 i år och så min låtsaskusin Evelina som fyller 17. man kan ju liksom prata med dem på ett helt annat sätt nu än när dom var yngre.. De festar ju en del nu så jag har ju dragit en del av mina fyllehistorier hahahah. Dom har skrattat ihjäl sig o blivit chockade :P Lika bra att de får veta! Nää men riktigt kul faktiskt. God mat och god tårta med :) Var kvar några timmar o myste med Siri, kollade Spider man och lekte doktor. Doktor Siri sa att jag var väldigt sjuk och måste stanna hemma från jobbet o bo hemma hos dom i 75 dagar haha. Jag skulle gärna lyda när det gäller att va hemma från jobbet, men bo hemma i 75 dagar?! Noo waaay klarar ju knappt en helg. Men det är kul att hälsa på iaf:)


Doktor Siri med stetoskop och spruta i högsta hugg :)

 

Ska fixa lite gurka o gräddfil o salsasås nu o sen börjar 8 mile med Eminem kl 21 på ZTV. Har bara sett den filmen en gång o det var flera år sen! Har för mig att den var bra så den måste ses :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?