Brooke knows best

2010-04-15, 18:35:51 / Kategori: Allmänt

Har precis tittat på det programmet... Gillar verkligen Brooke och farsan är ju såå rolig haha. Måste va den mest överbeskyddande farsan i världen hahaahha. Tycker Brooke är fin när hon inte klär sig för trashigt (vilket hon gör rätt så ofta hehe :P) , hon är lagom och inte anorexiasmal som vissa andra kändisar. Dock tycker jag hon var snyggare innan hon gjorde silikonbröst!











Mittersta bilden kör hon lite Sabina-pose heheh ;)
Sista bilden - hey vad är det för kläder?!


Sabina

Hahaha, tycker faktiskt hon e rätt lik mig ibland...:p det va en som sa det till mig på krogen med :p hoho. Påminner kanske lite ibland.. jag e inte anoretisk heller ;)



2010-04-15, 18:45:12

Emma Linnéa

Ja det var det va? Har för mig du har sagt det.. ni är lika ibland! :) Hehe ne du är puurrrrfect ;D



2010-04-15, 19:31:02 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?