Urspårad helg

2009-11-30, 15:49:31 / Kategori: Allmänt

Hello lovers!

Är hemma från jobbet idag för jag vaknade med feber.. segt segt!! Men samtidigt skönt att ligga kvar i sängen när det e sånt skitväder ute.. kan inte fatta att det kan regna så mkt som det gör.. sjuuukt!

Har ju vart o hälsat på lite kära vänner i Östergötland i helgen, i fredags drog vi först till Norrköping för att hälsa på vår lille Peppe.. Kom väl iväg vid 19.30 o sen fastnade vi såklart i bilkö i 30 min då det var nån olycka mellan Ulricehamn o Jönköping.. Jag trodde inte vi skulle va framme förrän typ kl 23-24 men Phia kör ju typ hela vägen i andra filen så det tog 1.5 timma från Jönköping till Norrköping =) Good girl! Väl framme så skulle jag börja dricka (hade vart sjukt sugen på min baginbox heeela dan), tog en cider o vi blev bjudna på bakpotatis med goda röror som Peppisen hade fixat.. gott gott :) Tog en cider till o slutade med att jag somnade gott i soffan.. lyckad kväll! Skönt att ta det lugnt i Norrköping för en gångs skull faktiskt, hör ju inte till vanligheterna så att säga.. På lördagen tog vi det lugnt i soffan o drog iväg på en låååång promenad som blev lite lerigare än vi trodde.. mina stövlar såg inte så svarta ut längre ner vi kom tillbaks utan mer bruna.. Men trevligt var det och solen var framme hela dan faktiskt, vi var helt chockade som inte sett solen hemma i Borås på typ en månad =)

Blev pizza hos Ronaldo o sen började jag o Phia fixa oss inför kvällen, skulle ju till Linköping till Josefina o Anton på inflyttningsfest. Peppe erbjöd sig att köra oss o hämta oss sen på söndagen så vi slapp parkera o så kunde Phia börja dricka lite tidigare, snäll snäll :) Vi anlände först av alla ärade gäster o blev sjukt impade av deras fantastiskt stora, fräscha lägenhet! Riktigt fint! :) Sen kom Antons vänner från Sthlm o Jossan som inte är särskilt bra på att dölja ogillande lyckades inte nu heller.. shit va hon blängde o höll på, hahahhaa. Men dom var lite stökiga faktiskt o bytte från hennes spellista o höll på! Sen kom det lite mer folk, vinet dracks och ciggen röktes. Träffade en liten Linnsi som utnämnde mig o Phia till hennes nya idoler då vi berättade div. anekdoter från tidigare festkvällar.. har ju vart med om en deeel knepigheter, hehehe. Sprang in o ut o rökte o drack o kissade o dansade. Sen drog vi alla till Platå där vi var uppskrivna på listan, Phia råkade ta ut 4000kr istället för 400 hahah. Sen blev hon knappt insläppt då vakten tyckte hon verkade för full men Phia svarade bra; "inte mer än vanligt", hahahaha. Dans och dricka, röka o springa runt. Träffade en italiano som trodde han var Guds gåva till kvinnan typ, jag drev med han att jag var grek såklart o hette Emanuela. Vi hånglade o dansade, oups. Slutade med att han försökte dra in mig på toaletten o frågade om jag kunde ge honom ett blowjob, älskar min replik "I'm not that slutty!!" Hahaha VISST inte just då iaf. Ne men han blev riktigt dräggig när han höll på så.. höll ut sin hand mot mig o sa typ "This is your very last chance, gice me a blowjob or we will never meet again" HAHAHAHA valet var inte så svårt.. precis som att jag skulle börja gråta eller nåt.. fortsatte dansen o jag o nån brud stod på scenen o dansa.. var massa killar där, många snygga o trevliga!! sen blev jag utslängd av nån anledning? var väldigt irriterad o stod o pratade med en snäll vakt utanför som höll med mig när jag tyckte jag inte alls var särskilt full. Usch va sur jag va. Sen fick jag komma in igen iaf för den snälla vakten o blängde på den dumme vakten. Fortsatte dansen o Antons kompis hade beställt helrör o jag drack även champagne från nåt bord tror jag... Sen försvann alla ? Jag drog själv ut i linköpings-natten, suktade efter min efterlängtade ANGUS-BURGER på BK. Vågade inte gå in själv o visste inte riktigt var Jossan bodde + att jag slagit in fel pinkod 3 ggr på min mobil så hade kommit till PUK-koden.. inte så smart när man va ensam i stan o inte kunde nåns nr! Träffade en kille Jonas som precis som jag var rädd för nattfjärilar, vi hade väldigt mkt mer gemensamt som jag inte minns just nu. Fick låna hans mobil o ringde Phia, då svarade en tjej att hon jobbade på Platå o Phias väska med mobil o grejer var kvar där. Ojdå. Var va Phia? Jonas fick dra med mig till BK o sen till Platå o hämta väskan, sen hittade vi äntligen hem till Jossan, som låg o sov efter några spyor.. Anton+vän var uppe o snällaste Anton erbjöd sig att gå ut i natten o leta efter borttappade Phia.. Kom hem utan Phia.. Var va hon?? Rökte sånt som inte var vanlig tobak direkt och jag o min nyfunne vän Jonas var rätt så snurriga o hånglade massa, oups igen. Ringde telenor vid 04.30 ungefär o nån trevlig Malik svarade o berättade att man kunde se sin PUKkod på min sida på telenor.se... JIHOOO min mobil var igång igen, precis efter jag slagit på den så ringde stackars Phia på väg i en taxi.. hon visste inte vart hon skulle stackarn visste bara portkoden.. äääntligen var min älskling hittad o jag sprang ner med en luvtröja på mig med luvan framåt, fick springa upp igen så hon kunde få sitt bankkort o betala.. Alla gick o la sig.. Jag o Jonas hånglade mer.. sov.. hånglade.. Plötsligt började brandlarmet tjuta, ingen brydde sig utom jag (bra om det verkligen hade brunnit på riktigt?) Jag sprang in i badrummet där det lyste o hittade Antons kompis sovandes naken i duschen i fosterställning med vattnet på. Lite pinsamt för honom hahah. Brandlarmet fortsatte tjuta med jämna mellanrum i nån timma tills Anton skruva ner det. Phia insåg att hon inte hade sin nya PEAK-jacka för 4000.. hoppades den va kvar på PLatå.. Hon hade vaknat till liv helt plötsligt hos nån kille av att dom hade sex o hon visste inte hur han såg ut.. utan väska utan jacka.. härligt.. På morgonen städa vi lite o lilla SpyJossan mådde sådär, väckte okände Jonas o sa att vi skulle dra, så drog vi bara när han låg kvar haha, Lite taskigt. Men orkade inte med avskedssitutaionen. Roligt att ingen fattade att det var nån okänd som låg där på golvet o sov, alla trodde det var Antons andra kompis som visst sov nån annanstans.. hahahaha.. Åt BK o hämtade phias jacka som tur va fanns på Platå. De 4000:- hon råkat ta ut kvällen innan låg kvar i innerfickan med, TUUUR! Sen låg vi o vilade i ångesten till Peppe kom o hämta oss, sen drog vi hem till Borås o köpte Ben & Jerrys o jag åt kåldolmar i sås. MMMMMM :)

 

Det var min helg.. :)

 


Phia, Linnsi o jag .


Italiano och jag


KAOS KAOS inne på Platå


Ögonblicket där jag blir utslängd är fångat på bild.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?