Sammanträffande?

2009-05-25, 22:30:33 / Kategori: Allmänt
Idag var jag o min fru på Elfsborg, dom ringde från Ryavallen 18.50 o fråga om vi ville ha biljetter, fick rusa ner men trevligt var det! Tack! På planen springer Denni Avdic, tänker för ungefär hundrade gången hur lik han är dig. Till o med Phia påpekar detta och det är helt sjukt verkligen, såååå lik, gamla känslor som blossar upp, Tänker på gamla tider då vi alltid satt på bussen mittemot varandra och jag lyssnade på Stainds jävla sorgliga låtar och kollade in i dina vackra nästan svarta ögon. Ditt ansikte med dessa otroliga kindben. Hur jag sprang till skolan och bara grät och grät för att det blivit som det blev.. Jag har alltid varit så svag för dig. Sen när jag kommer hem från matchen så har du skrivit på msn, "Hej gumman, det var sjukt längesen, hur är det med dig?". Just idag, vi som inte har hörts på flera månader.. lite obehagligt nästan då jag tänkte på dig för bara någon timma sen. Fan, du är en väs men du är en sån jag inte kan glömma. För vi kommer alltid ha nåt du och jag. Fan ta din tjej.

It's been a while
Since I could say, that I wasn't addicted
And it's been a while
Since I could say I love myself as well
And it's been a while
Since I've gone and fucked things up just like I always do
And it's been a while
But all that shit seems to disappear when I'm with you

And it's been a while
Since I could look at myself straight
And it's been a while
Since I said I'm sorry
And it's been a while
Since I've seen the way the candles lights your face
And it's been a while
But I can still remember just the way you taste



Han såg ju rätt fjantig ut här men jaja, likt är det iaf i verkligheten..

Helena

Tack för att du skickade ica-koden och allt. Du är bäst! Syns på fredag :)



2009-05-26, 18:45:43 URL: http://helenanna.blogg.se/

Helena

Ja kanske det. Men först ska jag på match. Petters lag spelar ju 19:00. Men fika först? Sen drar jag på match och sen kommer jag till er? PUSS



2009-05-27, 16:22:12 URL: http://helenanna.blogg.se/

Helena

Vad glad jag blir! Inte för att du har ont i ryggen utan för att du är hemma på min födelsedag! Ja halv fyra i stan blir bra. Frågade Ida så hon kanske kommer lite senare med :) KUL FREDAG! Bli bra i ryggen då :)



2009-05-27, 23:13:58 URL: http://helenanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?