Världens bästa fredag

2009-12-07, 20:00:42 / Kategori: Allmänt

Sorry för dålig uppdatering, inte haft tillgång till nån data på hela helgen!!

I fredags blev jag överraskad av mina sötaste bästaste vänner som tog med mig till Idol i Scandinavium. Ni fattar inte hur sjuuukt jävla bra det var! Sån grrryyyym stämning, o Erik var såklart bäst bäst bääst!! Tur att han inte åkte ut.. Drack lite öl o hade det allmänt trevligt.. Sen drog 4 av tjejerna hem o kvar var jag, Phia, Emmelie o Sabina. Mötte upp Phias bror+Tommy på Excet, sen vidare till Push där visst idolerna hade efterfest men dom gick när vi kom - hallå eller? :P På Excet var det skitlurigt folk, Push var sååå kul när vi äntligen hängt in våra jackor, där träffade vi bla på Andreas i juryn o Elin Kling som var rätt så bra packad :P Dansade massaaa o drack helt otroligt mkt! Mange bjöd på allt hela kvällen.. blev nog en dyr nota eftersom bara inträdet på Push för oss alla gick på 900 spänn!! Sen gick vi vidare till Parklane vid 04.20 eller nåt, där var det äckligt!! Drinkar o shottar fick hjälpa mot äckelstället, mer sprit mer spriiit. Mmm världens bästa kväll! Slutade upp med att jag åkte o sov hos en kompis i Majorna, o de andra sov i Vasastan i en lght som Manges kompis hade. Nödvändigt att åka till Majorna tur o retur med taxi för att sooova? Hejdå 300spänn!!




Erik o Jihde


Mina fina o jag på Push


Phia med pojkvän


Jag o jättetrevliga fina Elin Kling



En jävla snål musikant o jag. Han fick 5 spänn o ville ändå inte ligga?!


EmmaB

Ååååh, de va bäst i fredags!! gryyyym stämning ja :D hihi.. puss kraam!



2009-12-08, 16:22:22 URL: http://emmahannaelin.bloggsida.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?