Nytt år nya löften?

2009-12-31, 09:49:32 / Kategori: Allmänt

Eller?

Jag brukar inte ge nyårslöften men i år har jag några..

 

  • Sluta åka så jävla mkt taxi (Det räcker EN gång per kväll, tre är onödigt)
  • Skaffa lite karaktär. Har jag fetingdisken så ska jag inte bara stå o kolla på den, bara TA DEN! Typ:)
  • Komma igång med träningen. Det måååååste jag bara.
  • Ta körkort. (!!!!!!!!) Ett MÅL iaf! Jag vore så jävla grym om jag tog det i år, måste hinna före sörran..
  • Skaffa pojkvän innan alla hjärtans dag. (hahaha, nee litet mål som jag o Phia har bara, på SKOJ!)

 

Vaknade 9 idag, snorig o väsig.. sen dess har jag väl vart o snytit mig 8ggr eller nåt.. KUL att man blir vrålförkyld just idag.. Men men.. är det nyårsafton så är det :) Phia ligger o sover fortfarande med sitt ragg, han kom hit igår.. Kl 10 ringer mitt alarm o sen ska vi iväg o sola.. o greja lite! Sen ikväll blir det middag hos Ägarinnan o lite festligheter, blir nog bra tror jag!! Tänker då ENTE dra ner till stan iaf o kolla på raketer, sånt bryr jag mig inte om. Bara askallt o totalt livsfarligt, alla skjuter hejvilt o ungar springer runt överallt. Not my style!

 

Får önska er mina alla tusentals läsare ett fantastiskt gott nytt år!! Love.

 


ÅNGESTBILD från förra nyåret - Jag, Emmelie o Sophia.

Haaarreeeguuud vad man såg ut.. lite mkt vin!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?