Längtar..

2009-12-01, 23:04:05 / Kategori: Allmänt

...tills imorgon kl 19.20 då jag får träffa D igen.. mys pys! :)

...tills torsdag då jag ska shoppa med mormor... presenter o julkappar till MIG! ♥


...tills fredag då jag, phia & emmelie ska på nån fin restaurang i mölnlycke eller nåt 3rätters gratis - NICE!

...tills på lördag då jag ska va barnvakt åt mina söta syskon.. äta godis o kolla film o bara kraaamas:)

...tills tisdag då jag ska göra ögonfransböjning + färgning på Helens Beautycenter. Kommer få värsta fina fransarna hoppas jag, slippa böja o greja.. ska hålla typ 2 mån!

...tills nästa fredag då jag ska ha kalas för släkten.. chokladtårta mm!

...tills nästa LÖRDAG då jag fyller 23 ååååår!! Wiieehieieeehiii! 80talsfest med underbara vänner!!







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?