Mohahah

2010-05-11, 22:50:46 / Kategori: Allmänt



Mer än såhär orkar ja ente idag. Såg att Sabi who else hade kommenterat att jag borde filma i min väska som Kenza? QUE? Jag kan berätta att jag har inget av intresse i min väska, bara en gammal trasig H&M påse som fungerar som sminkväska, gamla busskort o plåbok. Tamponger kan finnas också. Och eventuellt gamla tågbiljetter. Och ett och annat gammalt lypsyl.

Sabi who else?

Meh.... du såg väl hennes kniv o kaffebryggare... :p du kunde överträffat henne med lite PLASTASKIT SKOHOOOORN! (häng me i svängarna)



2010-05-12, 00:26:31

Emma

Jaaa jooo klart jag hade.. hehehe. Det var kul faktiskt hennes klipp jag tycker med hon är rooolig. Hon är sig själv:) Ska överträffa henne med nåt annat nån dag!



2010-05-12, 17:02:29 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?