Jävla Hyresgästföreningen!!

2010-05-03, 21:47:15 / Kategori: Allmänt

HÅÅÅH! Förlåt att jag inte bloggat på typ en vecka men det är ju ändå aldrig nån som kommenterar så man tröttnat ju minst sagt lite... Har inte hunnit/orkat/velat. MEN MEN! Idag mina vänner har blivit utsatt för den värsta sortens försäljare. Här satt vi i godan ro o skulle preciiis äta min goda korvstroganoff som jag lagat, då plingar det på dörren. *PLIIING!* Inte lite försiktigt eller så, nejnej här snackar vi värsta tokplingandet nånsin.. Jag närmar mig dörren, Sophia stänger av gammal vana av ljudet på tvn.. Kikar ut, ser en främmande man med en portfölj o papper. Oh nooo Radiotjänst!?!?!? Självklart tror man det. Jag blir helt kallsvettig, munnen blir helt torr. Vad ska jag säga? Hur ska jag ljuga? Denna jääävla Radiotjänst som alltid ska jaga en. Öppnar dörren, hallå..?? JAMEN HALLÅÅÅÅ, jag kommer från HYRESGÄSTFÖRENINGEN!! Näää va faaan... skit, jag som preeecis ska äta o snart börjar topmodel. Världens mest urringade klänning hade jag på mig med o brösten höll la fan på att trilla ut. HAPP, här frågar man inte ens om jag har tid utan han börjar la babbla på såklart. Han stod nog iaf i minst 5 min o babblade på utan att jag fick en syl i vädret, började fnissa o fick hålla mig från at asgarva flera gånger, jag kunde verkligen inte säga NÅNTING pga ordbajsandet. Till slut ropa Phia att vi kunde ta en lapp bara för vi höll på att äta. TACK! Men han gav la sig inte utan skulle sälja på oss den jävla hyresgästföreningen. NEJ NO! Vi har fan vart med där helt onödigt. Hjälper till vid ex tvist i tvättstugan yeah right då kan jag la fan hämnas istället om nån skulle bråka med mig. Han gav sig inte fast vi sa att vi var upptagna utan tjatade o tjatade, men till sluuuuuuut så fick jag en lapp o stängde dörren snabbt som attan. Han ville komma tillbaka senare o prata men nej no. Aldrig mer får du komma hit gubbe!





Fixing some fish and chips @ Snack fredag natt gööött e de
(Icabanken såklart)

 

 

 


Sabi who else?

DU ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄST! Så roligt inlägg, I love it, dig it!!



2010-05-03, 21:55:11

Sabi who else?

Blogga blogga me-era!!!

Du som är med om så mkt hela tiden o har så mkt att berätta :D Come on!



2010-05-06, 00:01:38



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?