"hur mur du?"

2010-05-13, 14:55:11 / Kategori: Allmänt

Haha. Pratat med Markos nu på facebook chatten i en evighet. Han är så sööööt jag dör. Pratat om att det är helt sjukt att vi fortfarande har kontakt efter så många år, skulle kopiera en så gullig sak han skrev men försvann :( Han skrev iaf typ att han bara vill krama mig och hålla om mig, vi har känt varandra sååå länge och förstår varandra så bra. Att det alltid kommer vara nåt speciellt med mig. "Can't believe it" såklart heeele tiden:) Söto ♥





Små pluttar 05

 

Han pratar om att komma hit i höst o att det verkligen ska bli av nu. Han har ju kusiner i Stockholm och sin bästa kompis Theo i Malmö. Vore verkligen så jäkla kul om han kom o hälsade på. Jag sa att jag nog har gamla bilder på en annan data från när jag var hos honom på Kreta och han vill sååå gärna se dem, men jag fick inte skicka på msn utan han vill se dem med mig när han är här.. Han skulle ju kommit med sin syster för två år sedan, biljetter var bokade o allt men de var tvungna att ställa in pga en viktig affärsresa :( Fan, INGEN kan göra mig så knäsvag som han kan. Ingen kan göra mig så galen som han kan. Har vart med många killar men ingen kan som honom. Då pratar jag inte bara sex utan överhuvudtaget. Han är bäst på allt, han har de bästa kvalitéerna. Jag sa att han var välkommen hit när som helst mitt hem är alltid öppet för honom,  jag fick ju bo hos honom en vecka liksom. Då sa han typ att jag får komma till honom 100 gånger han skulle aldrig kräva något tillbaka. Men det är klart att jag vill ge tillbaka, vafan. Men det är så typiskt honom, bara ge och ge till alla andra, väntar sig aldrig nåt tillbaka. Världens goaste :) Jaja nu ska jag väl typ dö här i soffan, tänk va underbart o haft en grek här jämte o myst.. Alla ggr han har sagt att han skulle flyga hit på sekunden om han kunde o bara krama mig o kyssa mig. Kan det inte bli veeerkligheeet?? Kan inte nån ordna en sån flygmaskin, tack? :)




RockCafé i Rethymnon. Holländska tjejer, Miros i fulaste byxorna ever, Markos, jag o Theo.

 

Längst in i hjärtat så hoppas jag ändå att jag slutar som en grekisk hemmafru i Rethymnon hehehe. Fan va sjukt om det skulle bli så! Tror verkligen inte det men man får ju alltid drömma ;)

 

 

 










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?