Bästa Sommaren..

2010-05-07, 15:05:23 / Kategori: Allmänt

...är helt klart SOMMAREN 2005!!! My gooood va kul vi hade då, va snygga vi vaaar (haha, ellerrr??), och vad vi festade hela sommaren. Varberg med Jossan, Emmelie och Sarah. Kreta med bästaste Markos. ♥ Och massa massa fest här hemma i Borås med alla mina andra brudar såklart. Sommaren 2005, sommaren då jag tog studenten. Sommaren då jag var heeelt ledig från jobb på flera år. HELT UNDERBART!!

 

Mina favvolåtar från bästa sommaren, oh DAMN vad man har dansat till dom!

 


DAAALEEE, alla som känner mig vet hur mkt jag älskar den låten.
Tänker på Kreta när jag hörde den första gången, Markos o Miros sitter fram i bilen o dansar o sjunger med,
älskade den från första sekund!!







Gasoliiiina, midsommar i Varberg! Dans på Campino hahah! FEST ELLE BJUDEN ELLE?!

 


Våren o sommarens stora plåga haha! LOVE IT!! En av världens snyggaste tjejer!

Therese

Jag älskar låtarna!!!

Med Fuck 2005, man kan fortarande shake yout ass till dom hahaha

2005??minns inte ens vad jag gjorde då hahaha



2010-05-07, 15:38:14 URL: http://hellomotoo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?