ALLTID..

2010-05-13, 21:00:44 / Kategori: Allmänt

Fattar inte varför det alltid urartar på nåt sätt när jag och mina vänner festar? Gårdagens värsta var ju ändå i en egen klass, jag fick för mig att jag skulle köra ner en vinflaska i halsen på mig själv, vilket slutade med att jag spydde på mig själv, ner i min uringning. Himla häärligt, fräscht! Nu bjöd jag verkligen på mig själv här. Jag är inte alltid äcklig jag lovar. Phia hamnade uppe på Trandared hos Carro o ingen av dem minns hur de kom dit. Phias sjal är borta o Carros jacka är borta. Tina min fick med sig min sjal och hennes sjal är borta. Haha.


Jag hämtade ut min fyllebeställning från Nelly.com från förra helgen, resulterade i ett par typ 20cms kilklacksandaler, ett par jättefina ballerinaskor med nitar, en asfin klänning som tyvärr var för liten så den köper Phia av mig istället, den var jättefin på henne. Alla hade väldigt kul åt mig igår på förfesten när jag snubbla runt i mina styltskor.. Hade ENTE på mig dom ute igår iaf, tur det då hade jag väl dött.



the SHOES, snygga ändå va?? Ska nog behålla dom.






Phia blev superfin i min klänning!


HIHI LångeSara blev sjukt lång med mina skor på sig :D


Oh noo den kom lite väl långt in va..



Det här är så jävla äckligt så jag var tvungen att lägga upp den. Lite spya!



Hetget



Tini-wini och jag




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?