Mmgott.

2010-03-25, 18:48:39 / Kategori: Allmänt

Nu ska jag göra våfflisar!! Med hallonsylt och kanske lite lite grädde! :)
Vart en både bra o dålig dag idag på jobbet, bra och trevlig på ett sätt då Anna fyllde år o vi fick tårta av cheferna o det var fint väder, dålig om man tänker ur jobbsynpunkt då jag har presterat kasst. Men AJA KYZZ!



Längtar till imorn för då är det fredag, ska klippa mig o färga håret o sen till Grekiska Tavernan på kvällen med Sabina o Sara, mysmys.
Längtar till på lördag för då är det lördag, ska gå på stan med Sabina o kolla tatueringar åt henne (inte mig, ELLER?!!) o kanske shoppa lite. På kvällen ska vi festa och vi har bestämt att man får dricka vaad man vill. Alltså köpa vad man vill på systemet. Annars snålar man ju jämt o köper vin o cider, men nu ska jag faan köpa det godaste jag vet och det är Jäger Redbull. En flaska jäger alltså som kostar dyrt och massa redbull till det. Blir en dyr kväll men det är det fasen värt. Drömmen att bli full på redbull jäger ju! Hehehehe.



 

Just det, råkade shoppa idag med. Fan då. Deo o balsam var ju nödvändighet då det är slut och har varit slut sista veckan. Tuggummin var också nödvändigt. En klänning och ett linne och ett par strumpbyxor med hjärtan allt från Lindex var kanske inte nödvändigt. Men trevligt. Jag behöver ju lite mer färgglada kläder kan skylla på det ;) Och jag hade fått brev från H&M när jag kom hem som innehållar 500 kr i bonuscheckar!! FATTA LYCKAN!! Mer än jag får tillbaka i skatt ju. Jävla skitskatteverket. Men jag älskar H&M.


Sabina

Låter som en hiiimla härlig helg tycker jag!! ;D

Jajamään, dricka vaaad man än vill ;)

Hahaha fan va roligt.. H&M o skatteverket ja man vet ju vilka som e goare..



2010-03-25, 19:28:30

therese

Finns väl inget mer nödvändigt än nya kläder??

Haha det sa jag till mig själv idag när jag köpte min sjätte tunika denna månad hahaha



hur går det med killarna btw??

Kilar du stadigt nu med någon eller??? Nyfiken!



2010-03-25, 22:12:21 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

S

Vill ha uppdat snart då det hänt en massa det senaste ;p hehe.



2010-03-27, 17:47:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?