Lilla "Louise"..

2010-03-21, 21:33:50 / Kategori: Allmänt

Fick en trevlig kommentar från någon Louise... Hahaha höll på att garva ihjäl mig!!


"Åh.. Du kunde möjligtvis inte hitta en fulare sko? Fyfan va gräsliga.. Men iofs, de passar ju din stil i övrigt. Seriöst, vad har du på dig människa?! Jag har sett dig nån gång på krogen, och du klär dig så jävla slampigt (läs horigt) och beter dig på samma sätt. Usch
Och vafan, du har tydligen slut på pengar, men ändå köpa skor för 1000 spänn? Så jävla vidrigt dumt, är du vrickad eller? Blåst dum jävla bimbo."
2010-03-20, 00:45:45



- Äntligen någon som lagt märke till min slampighet!! Jag håller ju mig rätt diskret annars... Var glad att jag ens har PÅ mig några kläder på krogen jag är ju så horig att jag helst av allt skulle velat gå naken. Och om du inte visste det så är det fantastiska med postorder att man betalar månaden efter man beställt varan, och det är nu jag är pank inte i april då jag kommer få bonus på ca 10.000kr på lönen :) Tyvärr fanns ju inte skorna kvar i min storlek men hade dom funnits det så hade jag lätt spatserat runt på Borås krogar i endast dom skorna och mina ringar som jag köpte för mina sista pengar :P


Anonym

Fjant Louise kommer få sig ett kokt stryk om hon inte träder fram ur garderoben ;)



2010-03-24, 18:59:52

Emma

Ja verkligen!! idiot!



2010-03-24, 21:55:18 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?