Why oh whyy..?

2010-06-14, 23:06:38 / Kategori: Allmänt

Detta är ju helt otroligt.. tredje gången jag raderar ditt nummer och det är precis som du känner på dig det..? Igen? Alltiiid samma sak, "oj okänt nr vem kan det vara?"... Jaja jag får väl ha kvar ditt nummer då för tydligen så ska det ju vara där i min telefon. Så typiskt dig att höra av dig nu bara för inte jag hör av mig. Älskar att jag inte har det behovet att jag måste höra av mig längre. Struntar fullständigt i det faktiskt, och det känns så gött :) Saknar den tiden när jag hade dig lindad runt lillfingret o inte tvärtom.. haha.









16 år.. sweet sixteen!


sebaaastian

Tack så mycket Emmissen :)



2010-06-16, 21:42:42 URL: http://sebastianhammarberg.blogg.se/

Sabina

Saknar dina inlägg...



2010-06-20, 16:53:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?