Seg dag

2010-06-08, 21:45:20 / Kategori: Allmänt

Har känt mig sjuklig o eländig hela dagen idag :( Härdat ut ändå då jobbet.. Fick åka med Ulle-gulle hem. Imorn ska jag o Sabina kolla på min lilla Jonnas bal.. Missar ju hennes student på fredag tyvärr när jag jobbar hela dan.. :( Men får kolla balen iaf! Hon lär ju vara bland de vackraste iaf! ska ta massa kort:) Sabina kan vi kolla på stövlar imorn på Skoaktuellt innan vi går till stan? Måste ha gummistövlar i denna regniga eländiga stad.

Haha imorse blev jag förresten uppraggad på bussen haha.. Av Sabinas söta mamma:) Hon blev helt överlycklig o drog med mig hem o packade med mig massa bosniska ostpajer till lunch:) Kul att jag kommer med henne in i lägenheten haha Sabinas pappa måste väl ha undrat.. :) Sabinas sööööta mammaa är bäst! Gulle!

 

 



Min My o jag på vår bal, -05.


Anonym

hej söötis;)

d e mitt hår ahha

har ej råd till extensions fn ändå:(

hur e d me dig



2010-06-08, 23:04:54 URL: http://psychedelique.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?