Zante 07

2010-04-20, 14:16:45 / Kategori: Allmänt

Tänkte jag skulle lägga upp lite kort från när jag o Sophia var i Zakynthos 2007. Vi ska ju dit igen i sommar the fantastic five! :D Jag, Sophia, Sabina, Tina och Emmelie. Ska bli riktigt kul. Så jäkla härliga minnen där ifrån, sjuukt bra fest o bra ställen! Underbar strand med.. yeeey längtar ihjäl mig :D Men lite minnen nu då:



Vår lilla balkong. Typ 30 m från stranden:D



Mi amor & jag ala 2007


Beachparty, behöver jag säga mer?


Raphael på Zero's, räddade mig när jag trillade ner från bardisken:P



Behöver jag säga att vi älskade detta stället??



Äckliga engelska tjejer fanns det gott om men hon här var värst!



Sophia posing.. brun rygg i bakgrunden;)


Min favvoklänning!


Posar med min bästa madrass:D


på väg till stranden!


Dricker White Russians.. (lägg märke till mitt feta blåmärke på låret)



Sophia med engliiisshh guys, kryllar av dom på Zakynthos




Paul och jag.


Sur Phio på stranden :P


Fishbowl med slovenernaväsarna, hahaha.


nu orkar jag inte mer! men fatta att jag längtar till Zakynthos 24/8 med mina bästa tjejer!! Kommer nog bli the best trip ever :)


Marie

Hej, fin blogg! Lägga till varann på bloglovin?



2010-04-20, 14:47:58 URL: http://lillmian.se

Sabi who else?

Kommer bli grym resa ja ;) Killer bilder ska vi ta, oj ojoj ... o då ska vi fan inte va i närheten av några äckelfula människor :P



2010-04-21, 22:23:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?