R.I.P älskade Majken

2010-04-19, 18:38:01 / Kategori: Allmänt

Fick precis veta att min gammelfarmor dog i torsdags. Kul att alla hade glömt att säga det till mig och jag fick reda på det nu när Pelle ringde o skulle kolla om jag ville ordna med blommor till begravningen.. :( Men men, mamma har haft mkt att tänka på jag vet ju det. Lite tråkigt att jag skulle få reda på det på det sätter bara.. Fick värsta chocken.. Hon har ju verkligen aaalltid funnits där. Min mammas farmor liksom. Ringer alltid när man fyller år och säger grattis. Phia kallar henne "hon som gapar så i telefonen". :) Hon blev 96 år gammal, men ändå var det oväntat, hon var så pigg för sin ålder. För nåt år sen var hon t.o.m med i en tvserie. Hon gillade verkligen att hålla igång o trivdes med massa människor runt sig. Men det blev en lunginflammation till slut som gjorde att hon somnade in. Det blir ju tusen gånger värre för en så gammal människa när man får nån sjukdom. Happ, så då ska man på begravning igen då. 6 maj. Himla härligt. Not.

 



Visste ni att min släkt kommer från Skottland? Det var min gammelfarmor o hennes familj som kom till Sverige. De kommer säkert spela säckpipemusik på begravningen.. Hoppas det för det är så fruktansvärt fint men hoppas samtidigt INTE för det låter så jäkla sorgligt och då kommer jag gråta ihjäl mig :(


Kamilla

:(...

du, det blir än värre.. förmodligen kommer Pelle att spela säckpipa... jag kommer lipa ihjäl mig. seriöst.

kram på dig kära syster



2010-04-20, 00:10:02

Emma

Va, skojar du eller..? Ja det kommer jag med isåfall.. Nooo :( Puss



2010-04-20, 12:01:26 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?