Lovely day

2010-04-11, 18:28:00 / Kategori: Allmänt

I två timmar iaf var det en fantastisk dag idag!! Sen slog baksmällan efter två dagars festande med alldeles för lite sömn till...och vi har inga alvedon hemma! FUCK!!!

 



Vår nya bil!



Lever farligt på järnvägen...


Alla fester i helgen har vart häärliga. Jobbfest i fredags var lovely. God mat, dryck o dans o lite skandaler (där som tur var jag inte var inblandad) . Igår var det häärlig förfest hos oss vi blev förvisade till köket då killarna tog över vardagsrummet kl 22 då det vankades El Clasicooo. Före kön på XoY o sen snabbt hem o käka gatuköksmat o däcka.. Mmmm. Nästa helg blir det lugnt o jag ska faan inte använda mitt bankkort på hela veckan för jag har ENTE några pengar. Hejdå.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?