Underbar helg i Linköping

2009-09-27, 20:54:15 / Kategori: Allmänt

HEEEEEEJ alla godingar! Jag vet att ni suttit o väntat o trånat hela helgen på att jag ska uppdatera, och nu äntligen kommer det! ;D Har precis vräkt i mig en matlåda korvstroganoff, var såå hungrig efter bussresan hem.

Helgen vart suuuuperkul, kom upp till Linköping i fredags kväll vid halvsju tiden, bussen var 35 min försenad, INTE OKEJ , sen skyndade vi oss som fasen hemma o började fixa oss, snart så upptäckte jag fasan att inte Jossan äger nåt hårspray, glömmer alltid bort det.. Jag såg förjävlig ut i håret o gick inte o fixa så jag fick dra upp det i en knut! Sen vid halvnio kom Jossans kille Anton o hans kompis Jacob, hiimla roligt hade vi. Hann nog bara va där lite mer än en timma efter att dom kom, hällde i oss massa shottar o drog lite historier, jag drog antagligen en del sexhistorier om gamla ligg för Jacob hade frågat senare om jag gillade killar väldigt mkt.. Hmm.. Förstår inte vad han menade? Jaja, strax innan 10 drog vi iväg till Flamman (billigt studentställe) o där fick vi nog stå i kö en halvtimma eller nåt,, sjuuuuuuuuuukt mkt folk. Träffade en tysk som va kär i mig (HAHAHAHA), rättare sagt var nog jag kär i honom fattar inte varför han va inget speciellt men jag stalkade honom rätt rejält, skäms. Tjatade hela kvällen att han skulle dansa med mig, Jossan gick tillomed fram o tjatade på honom för min skull (dock utan att jag sagt att hon skulle det). Han stod bara o gav mig heta blickar o pratade med mig men INGEN dans, jävla tråkmåns var han. Till slut fick jag med honom ut på en smoke men då smet han ifrån mig på toan fast jag stod utanför o lurpassade, IDIOT! Fattar inte varför han ville bli av med mig, jag var ju i ett sånt charmerande tillstånd denna kväll.. Anton o Jacob bjöd på drinkar o shottar o alla var väl rätt så packade. Ingen ville dansa så jag drog iväg själv till dansgolvet, måste sett rätt patetiskt ut när jag stod själv mellan alla kompisgäng o studsade runt, försökte bli vän med några tjejer (riktade in mig på den fulaste så jag själv skulle se snyggare ut, man måste ju va smart), men tillslut avlägsnade dom sig från mig, förstår inte varför. Till slut hittade jag iaf en het kropp som jag dansade med, hånglade nog på dansgolvet o så med.. NOOOO... På denna heta kropp satt även ett huvud o håret va rakat, riktigt nice må jag säga. Så Jossan sov hos Anton o jag sov med heta kroppen hemma hos Jossan, riktigt lyckat var det! Han ville aldrig gå på morgonen, vi låg o myste (hähä) till klockan halvett typ då Jossan var på väg hem.. Jag visade självklart mina talanger o han frågade om jag skulle ut på lördan med, att jag ju kunde höra av mig isf.. Meeeeen så blev det inte, jag o min J var sååå sjukt trötta, drog ner till stan o åt god mat på Steves (?), världens bästa ställe där man får välja två valfri såser till maten, jag tog tzatsiki o nån salsa med creme fraiche.. MMMMMMMMMM! =) Sen blev det lugn kväll med film o frosseri med chips o gurka o dip. O våran traditionella maträtt pasta med tomatsås, bacon, champinjoner o mozarella.. det åt vi även idag :) Iaf, tack för en superduperfantastisk helg min bästa Josefina! Love you!

 


 

 


Min Joss & me


Jacob, Anton & Jossan



Tysken & jag.. not so hot huh?
Men när jag får för mig saker, jaaa..



Jossan & Anton :)


Har nu kollat på mitt favvoprogram, Ensam mamma söker. Finns inget bättre! Missade tyvärr Top Model men men.. man kan inte få allt här i livet.. *Har betalat några räkníngar o ska kolla på Hitch nu.. hoppas mi amor kommer hem snart, så jag kan berätta alla historier!! PUSS




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?