Göteborg

2009-07-18, 11:16:03 / Kategori: Allmänt
Nu sitter jag på tåget till Gbg, ska bli så skönt att komma bort från Borås även om det bara är en natt. Jag o Josefina ska shoppa för pengar som vi inte har, eller jo jag fick ju pengar från mormor i torsdags så jag har 1000kr :) blir väl lunch på nåt gött ställe o sen ska vi hem till Jossan i Askim o bara mysa mysa! Äta hemlagad god mat o snicksnacka massor. Leka. Gud vad jag har saknat min Jossan, även om det bara var typ 2 v sen vi sågs? Så synd att vi inte bor i samma stad, o ännu värre blir det efter sommaren när hon drar upp till linköping o pluggar igen :( ne nu ska jag nog försöka sova lite på tåget. Puss

María <3

taack :D <3



2009-07-22, 00:57:44 URL: http://marialatina.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?