Min syster kommer snart ♥

2009-08-12, 16:36:31 / Kategori: Allmänt
Min lillasyster som snart är 16 befinner sig just nu i Malta på språkresa, och det har vart de värsta 3 veckorna i hennes liv kan jag ju säga, stackarn. Hon är glutenallergiker o de har inte ordnat nån mat till henne trots att det är beställt, ledarna bryr sig ingenting, undervisningen fungerar inte o sen så har de varit vrålsjuka mest hela tiden också hon o hennes kompis. Jag säger bara åk aldrig på språkresa med STS, fyfan vad de har skött detta dåligt o alla som jobbar där verkar vara hjärndöda. Ok att det inte är deras fel att barnen blir sjuka men det är hur de hanterar situationer, fyfan! Men på fredag kommer iaf min älskling hem, efter 3 veckors storgråtande och hemlängtan...

Min "lilla"syster & jag på Cypern -08.. ♥



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?