Bootyshake

2009-08-12, 19:35:42 / Kategori: Allmänt
Hahaha. Något jag aldrig tröttnar på är att gå in på youtube o söka på tjejer som shakar ass i alldeles för små shorts!! Hahahahahha. Helst ska det vara små pyjamas shorts som det står nåt gulligt på, o låten som ska spelas är Soulja Boy - Bootymeat. Så jäkla roligt är det!! Hittade en rolig bild, dock inte en tjej i shorts utan bara med ett jäkla ass!



 Girl shake that booty meat!


therese

Hej gumman!

Vi får se vad som händer med lånet, det är ett billån på 45 000 bara...Inget huslån...Men jag vet inte hur det kommer gå..Har en gammal betalnings anmärkning som´är betald men det är typ 6 månder kvar..jejejeje vi får se hur det blir!

Alltid bra att känna någon som jobbar på bank annars haha



Fan nu åker ni snart! hur många blir ni nu då??

kram



2009-08-13, 13:44:54 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Saboe

HAHA, det där vet jag oooom :D Du som introducerat mig för de där assen!



2009-08-13, 20:54:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?