Äntligen semester..

2009-08-15, 14:53:57 / Kategori: Allmänt
Men känns som jag bara stressat runt än så länge?!

Torsdagskvällen då vi skulle fira så slutade tidigt för min del, däckade vid tolv typ o spydde o mådde allmänt kasst. Vaknade vid 6 på morgonen i en tom lägenhet, alla var borta o det var dags för mig o dra o jobba hela jävla dan, fuck!
Fredagkvällen
började med stress stress cykla från jobbet hem till Helena, sen vidare till Georges där vi var ett gäng som skulle fira av Helena då hon slutar på Mcd för den här gången.. (?) Hehe. Det var trevligt till en början men gick överstyr sedan då två av mina killkompisar tyvärr inte vet hur man ska bete sig bland folk. Jag var sur och trött o bestämde mig för att jag inte ville festa, sen ångrade jag mig o vi drog hem till Carlie o drack lite, ringde Sara som ville med ut. Sen ångrade jag mig IGEN så jag o Phia drog hem vid elva eller nåt, skönt o sova.

Gick upp vid 8 imorse o tvättade, sov lite mellan varven o sen ner till Knalleland o köpte present till lilla Siri, ska ut på kalas dit senare idag. Fan händer ikväll då? Jag vill festa men har INGEN att va med!! Ingen som vill ut med mig:( Har typ aldrig hänt innan haha.. så jag får väl se, kanske ska ta det lugnt. Ska ju trots allt iväg o festa en hel vecka på måndag:D YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!

Ska försöka uppdatera mer ikväll, puss till er alla speciellt mitt fan nr ETT Sabooo!! :D


Du kan va för jävlig ibland men jag gillar dig ändå din väs!


Jag dådde lite måligt...


Sen vaknade jag till liv o sprang omkring lite tills jag däckade igen..

Saboooo

Du kunde faktiskt träffat mig ute igår men det va bra att du tog det lugnt tycker jag då du ska iväg imon ja.. gud vad du kommer festa då :)

sööta bilder :)

puss, volim te brate!



2009-08-16, 13:08:13

Emma

Ja men du skulle ju på nån fest först o så ju.. Det var lika bra det ja! En vecka av supande väntar. Älskar dig med, brusch!



2009-08-16, 15:36:29 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?