Lovely Halmstad

2010-05-16, 20:58:12 / Kategori: Allmänt

Har haft vääärldens bästa helg i Halmstad hos Johanna & Petter! ♥ Party, shopping, mys, förvirrade bilresor med sjukt förvirrade Johanna som vägvisare.. hahha.. Martina med sin my boobs are ok - dans.. Garvat ihjäääl oss! Har inte orkat lägga in bilder än har tuuusen hehe. Såklart. Sjukt roliga bilder från inatt när jag o Phia hade dansuppvisning för Petter o Johanna.. i fredags natt när Martin red på Phias rygg.. jaja ni kommer få se! :)

 

Helgens bästa citat, såklart från blonda Johanna:

"Alltså igår drack jag så mycket, jag drack som en kaktus!!"
"Ehh va? Vadå kaktus vad menar du?" -
alla är frågande

"Jaaa sög åt mig som en kaktus"

"Ehh menar du att du drack som en SVAMP Johanna?!?"

-HAHAHAHAHAH:D




Några bilder som jag blivit taggad på på Facebook:








Älskar min klänning, sååån Emma-klänning! Kommer va favvoklänningen i sommar:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?