Min Anna :(

2010-03-09, 19:32:05 / Kategori: Allmänt

På torsdag är det Annas sista dag på jobbet, vilket innebär slutet på våran myshörna och jag kommer sitta ensam!! :( eller ja inte helt ensam såklart men ingen precis jämte mig. vem ska sitta där nuuu, ingen kan ta min söta Annas plats som bästa "bänkpolare"... kommer säkert nån ny fjant.. håh.
Men är glad för Annas skull iaf o hon kommer säkert få det suuuper bra i Sthlm!



Annsi & jag.. ♥


förresten mår jag bättre nu. ska till jobbet imorn. jag o phia har nog sjukat ner varandra mer än vanligt här hemma när vi båda legat hemma o hostat o ögon som runnit.. därför det tagit tag att bli frisk. men nu känns det bättre. har ätit mackor med köttbullar o rödbetssallad nu o jag dör så mätt e jag.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?