Just my luck.

2010-03-06, 15:18:29 / Kategori: Allmänt

Har längtat i över en vecka till denna dagen men självklart så går jag o får feber o världens förkylning.. tyyyypiskt :( ville åka till Gbg o mysa ju.. jaja.. ligger i soffan med min godispåse o deppar istället.. mi amor är på middag på oliven, jag ska nog äta kinamat rester nu.. posten går inte att lita på, jag började nästan gråta när jag gick hem från bussen för att det var så halt och mina ögon bara rinner av febern.. ingen rolig helg..


tack iaf till min finaste bästa Sabi för världens myskväll igår, pizza glamourama o tjöt o skratt. har alltid så kul med dig, du är min ängel. finns inte ord för hur mkt jag älskar dig, since 2004! you rock my world




Min fina Sabina.


nu ska jag lägga mig ner igen o lyssna på Jag mötte Lassie igen.
när man är liten o svag..


Sabina

Ååååååh, världens finaste inlägg om mig...:) Emmsi. Så söt du är :) Verkligen, sedan 2003/2004...för det va i början av ettan vi träffades väl? o vi tog studenten 2005... otroligt vad vi hållt ihop bra o har alltid lika galet kul tillsammans, det e äkta vänskap det! ;) Snart har vi en resa ihop med :D

Älskar dig baby, puss.



2010-03-06, 19:09:42

Emma

Hihi.. jaa 2003 kanske det är tillomed:) Ååååh resan ska bli så kul! Loveloveyou! Mitt största fan är ju du med så du är absolut värd ett litet inlägg här:) Du är bäst! Puss



2010-03-06, 21:02:40 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?