Glammo

2010-03-12, 22:14:00 / Kategori: Allmänt

Helloo fuckers. Här sitter (ligger) jag i soffan o är lite smålullig efter två öl så ni får ursäkta eventuella stavfel. Har precis kollat på Glamourama som Sab har gjort mig beroende av. Har även kollat Lets Dance o klappat händerna. Va duktiga Claudia och Mattias är, nån av dom måste vinna! Vi var på Burger King o spanade efter "lilla blomman" men han jobbade inte idag. Hepp. Har snicksnackat på facebook-chatten med världens turkigaste turk som jag jobbade med på Transcom för huundra år sen, han bor i Sthlm nu men frågade om vi kunde ta en fika nästa gång han är i Borås. VA? så nu är han kär i mig såklart. Jobbigt. Tobbe är en tråk o gick o la sig redan halvnio. Hade velat att han kom imorn som han vill men vi ska ju ut på krogen o han vill inte det. Så det blir la iiinte nåt. Hepp. Vi ses om en månad. Nåt mer som hänt? En norsk ville ha webcamsex med mig, jag var måttligt intresserad. Har ätit en ölkorv som var äcklig. Fresh är fortfarande det bästa sen tacosåsen uppfans.





Just det.. dagens stora händelse! Jag har impulsshoppat ett fadderbarn! Det gick alldeles för fort, har ju tänkt på detta sen jag var hos Tobbe sist o han visade bild på sitt fadderbarn. Så var jag inne på en av fjortisbloggarna o hon hade en länk till Plan international. Så jag skaffade mig ett fadderbarn! Trodde dock jag skulle få välja barn, kön eller land åtminstone. Tänk om jag får en kines, en POJKE kanske nej det vill ajg inte. Men nehe nu får jag vänta 2 veckor. Lite spännande är det iaf. 200kr /mån som dras på autogiro hoppas jag så märker jag det knappt. Ska skicka presenter till henne åååh hoppas det blir en hoon. Ska sätta upp en bild på mitt älskade fadderbarn på kylskåpet. Wiiie.





Ne nu ska jag göra nå annat.












Idag blir det en bild på mig o min älskade Tini Winii ♥


tina

hahahha vad är det för cp-bild??



2010-03-18, 21:34:24

Anonym

Hahaha nee du typisk Tina-min skulle jag säga:P



2010-03-20, 00:14:00



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?