Utmattad..

2010-01-03, 16:48:24 / Kategori: Allmänt

Har precis haft en nysattack, 31 st nysningar i rad räknade jag till.. fyfaaan hatar att vara förkyld. Men nu håller jag iaf på o lagar gulaschsoppa o har slängt i massa chili o vitlök, hoppas det gör mig lite bättre :) Vill ju inte va sjuk första jobbveckan på nya året, detta ska ju bli min nystart på jobbet hehhee :)


Fick precis sms från Daniel, "Har du saknat mina sms tro?:)" Jaaaaa det har jag!! Äntligen e han hemma i Sverige igen.. hihi. Det första han gjorde när han kom över svenska gränsen var att sätta på mobilen o messa miiiiiiiig yeeeeeeeeyyy! Jaja. Vi ska väl ses på torsdag antagligen längtar faktiskt.

 

Nu ska jag äta min sooooppa, med en klick gräddfil på och muslibröd. Mmmmgoott!


Min gamla jobbarkompis Jocke o jag för nån helg sen, världens goaste kille!


J O S E F I N - I don't do normal

sv: De kanske är som åland är för Finland :D



2010-01-03, 18:10:02 URL: http://honjosefin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?