TJÖÖÖT!

2010-01-03, 13:16:34 / Kategori: Allmänt

Vilken natt. Vaknade vid 05 när Phia kom hem från jobbet, med sig hade hon Per som hade missat sin buss o alltså fick sova hos oss. Trodde det var Jeff som hon hade med sig först o tyckte hans röst lät lite konstig, men sen helt plötsligt komm någon inrusande o kastade sig över mig i sängen o då förstod jag att det var Per. Han sov ute i soffan så han har inte stört såå men nu i morse, fyfan så jäääkla högljudd.. Jag vaknade vid 11.30 o drog mig ut i vardagsrummet, sen dess har han vart som en igel på mig här i soffan. "Åååh Emma jag är lite törstig, har ni nån dryck, åååh liiiis-teee, hämta liiiis-teee". Jag hämta då inget för jag va ENTE törstig.

 

Nu har han åkt iaf, vi drev lite med nån kille jag pratar med på msn, guuuuud vilken jubelidiot säger jag bara. Han ser ändå bra ut, 30 år, tatueringar, jobbar inom finansbranschen. Han erbjöd mig 2000kr för att sätta på webcamen bara, eeeh ok? Jag hade nog betalat 2000kr för att INTE se mig i cam en dag som denna. Självklart satte jag inte på nån cam utan vi drev vidare nyfika på vad som skulle komma härnäst. Jo då frågade han om jag ofta brukade vara i Gbg, om han fick skämma bort mig nån dag med en utekväll, eller jag kanske ville ha en shoppingdag, gillar jag skor? Han lät mig veta att han hade väääldigt gott om pengar just nu. OKEJ! Jävla psyk-kille aldrig mitt liv att jag skulle träffa en sån. Frågade om han bara var ute efter sex, han bara nejnej du är så söt jag vill bara lära känna dig, skämma bort dig. HARREGUD nooo waaay José! Finns det tjejer på riktigt som går på sånt o går med på sånt? Jag blir mörkrädd.

 

Förresten drömde inatt att jag dödade en varg med en spade, den försökte bita mina syskon. Usch blodet bara sprutade, jävla vargis. Men mina syskon försöker man inte skada, rör du så dör du.



Lilla Siri & jag. Liten o stor.


J O S E F I N - I don't do normal

sv: jaha :D Nu låter jag sjukt dum, men jag visst inte att Kreta var ett eget land :)



2010-01-03, 16:32:00 URL: http://honjosefin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?