Mhmm...

2010-01-04, 18:57:39 / Kategori: Allmänt

Laddar in massa kort från nyår nu på facebook.. 225 kort håhhhh hur orkar man ta så jäkla många kort på EN kväll?! Jaja thats me and my girls hehe. Phia jobbar kväll så jag är ensam hemma igen.. som vanligt känns det som! Haft massa tid till bloggen o sitta vid datan nu när jag vart ledig o hon jobbat, har ju ingen egen data så kan inte va inne så mkt annars..

UPLOAD FAILED! Fuck vad jag hatar facebook. Happ är väl bara att prova igen. Och igen. Och igen.

 

 

Är ju trettondan eller trettondagsafton eller whatever imorn, utedag alltså. Jag o Sab tänkte gå ut men fick lite kalla fötter idag.. jag är ju förkyld o så med.. men nu känner jag mig massa mkt bättre helt plötsligt o Tina vill vill vill gå ut nu imorn.. så vem vet, kanske blir lite vin? :)


Phia och jag på nyårsafton..


Sabina

Hehe jag veeet, såååå jäla MÅNGA kooort...:p

Passa dig nu fr att lägga ut några fulekort där jag e med! För då vet du att jag blir arg o tar bort de! :p

Du, hehehehe, jag börjar också känna nu på kvällen att det kanske hade vart kul imon, att gå ut..får se ;) hur det känns imon också... :)



2010-01-04, 19:52:42

Emma Linnéa

Nääädu du känner väl mig skulle väl aldrig lägga ut fula kort.. ? :D



YEY utgång! Jag vill fan! Taggad! :D



2010-01-04, 20:18:36 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?