Karaktär var det ja

2010-01-28, 20:06:56 / Kategori: Allmänt
Här sitter Emma en torsdagkväll i soffan o dricker cider. Mmmmmm. Phia o Johanna ska ut ikväll o Phia va snäll o köpte en flaska vin till mig med IFALL jag skulle vilja följa med. Jobbar ju trots allt bara 8-15 imorn men skippar det ändå. Är inte aaalls sugen på att dra ut i kylan, tanken på att dansa o höra hög musik får mig att få huvudvärk. Göra sig snygg o sminka sig skulle jag aaldrig orka idag. Bläblä. Så det känns fantastiskt bra att bara sitta med i soffan o dricka lite, somnar jag gott sen :)


AAAAAAAHHHHHH!!!!!! Jag dog lite nu förresten!!
kollar ni på trean eller? "Fantastiska Nöjen". En äcklig gammal tandalös gubbe dansa på en möhippa NAKEN o tände eld på kroppen.. han liknade också Gollum som jag la upp en bild på igår.. FYFAAAN jag höll på o spy. Hoppas dom ENTE filmar han igen, idiot.


sabi

Braaaaa Emma, inte gå ut, det gör vi på lördag ;)



2010-01-28, 22:40:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?