I'm alive!!

2010-01-15, 22:41:12 / Kategori: Allmänt

Heeeej guys, förlåt för dålig uppdatering men jag har inte suttit vid datan vid hela veckan typ. Ska förhoppningvis köpa en egen data imorn o då ska jag bli en riktig storbloggare hahaha ;)

Har myskväll med Åsa nu. Älskar våra myskvällar, jag sitter vid datan o hon sover. Hhahaha. Passar mig utmärkt, då slipper jag va ensam och samtidigt slipper jag prata! Hon hade köpt med sig pommac, gurka, salsasås o gräddfil med yummi :)

 

Var begravning för morfar idag, ledsamt men fint.. Jag gjorde fina blommor men Phia har tydligen städat o gömt kamerasladden så kan inte visa några kort.. Kanske kommer imorn :)

 

 

Ska fira min fina Sabina imorn som fyllde år i tisdags. Me love u long time babi ♥


HAHAHAHA trodde detta var en bild på mig o Sabina men det var visst jag o lilla Patricia.. förlåt babi såg bara en blondie ;D
Försöker igen....



Hääär! Sabina min fina o jag på Nyårsafton.


sabina

Hahaha trodde det var jag på den översta bilden också då jag såg den jätte fort..:D haha, roligt :p



2010-01-24, 18:40:33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?