H-E-L-G!

2010-01-22, 16:27:29 / Kategori: Allmänt

YEEEEY! Äntligen helg waaahh... ikväll ska jag, Phia, Tina och Sabina (hoppas jag iaf) ut o äta på Köket. Sen blir det ja, Tina o Phia som drar på Avatar. AVATAR!! Va fan!! Jaja. Har kommit på att skaaa man nån gång se den filmen så ska det nog vara på bio. Så nu ser jag väl den då, även fast jag är skeptisk o antagligen kommer avlida av skräck inför dessa blåa människodjur. (blääää) Alla säger ju att den är så jääääääääävla braaaaa.

Euuwww!! Människodjur min största fobi.


Sen vet jag inte vad som händer. Kanske drar en sväng förbi Franks o kollar läget om Cicci jobbar. Tar en drink eller två. Det vet man ju hur det brukar sluta. Måste bara tillägga en sak o det är att jag älskar min soffa. Och min nya data. Mjau.

Ha en bra kväll sötknoppar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?