Fucking förkyld

2010-01-02, 13:17:20 / Kategori: Allmänt

Känns ju skitbra att man börjar nya året med att bli sjuk. Näsan bara rinner, ögonen bara rinner o det är så kallt så kaaallt :(

Jag o Sabina skulle ju gå ut ikväll, får se hur det blir med det nu. Som det känns nu så vill jag bara kura ihop mig i soffan heeela dan.. o alla som känner mig vet att jag ENTE brukar banga utgång.. men men.. nu är det som det är. Inget bra är det på tv heller. Playstationet har vi glömt hos Emmelie så kan inte kolla film heller... fuuuck!


Jaja nu ska jag sluta vara så negativ. Kanske mår skitbra om några timmar! Ska trösta mig med lite Ben&Jerrys Half baked nu. Mums. Puss hej!




Ta mig till sommar, sol o brunhet igen.

 

 


Anonym

ät vitlök o lök mycket.ahha det hjälper.men smakar skiit.



jag tar foton på mig själv, ingen annan orkar liksom ahahha

ja tvingar min bror ibland men han hatar det!AGAHAHHHA



hur e d me dig annars?

ja firade ej nyår så mkt. smällde bara hah



2010-01-02, 14:17:19 URL: http://psychedelique.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?