En vanlig fredag

2010-01-23, 02:39:03 / Kategori: Allmänt

God mat på Köket grillad tonfisk 2 "glas" vin (ca 1 sammanlagt med mina mått räknat), En drink på Frank's, bio Avatar - rädsla först sen kärlek från min sida, underbart vacker film utom krigen bråken, glömma 200kr i bankomaten dumm-emma (låtsas jag har skänkt dom till haiti), frank's igen - gratis öl på fisherman-shot, en öl till. tissel tassel med Bella. Sett en tjej som har HIV, stackare. Kille driver (antagligen?) o säger att han e på permission o det e kul o träffa på lite folk, allmänt lurig o drivig - han driver med fel tjejer då vi är vana vid att umgås med förbrytare (vem glömmer kumla-rymligen a.k.a efterlyst med kniven?) har du nånsin somnat under en gran? NEJ!. mcdonalds, phia vill städa hela matsalen - jag säger nej no. stor cola MMM. taxitaxi hem emmatrött, dras ändå om en vecka - då har lönen kommit 100kr är småpotatis då.


SAMMANFATTNING ? = Bra kväll!
Dock är vi besvikna på fyllan, bara fylletrötta blev vi o det slog till efter krogen.

Imorn blir det däremot gratisvin hos phias släkt yey kan räkna med en urspårad utgång sen :D

 


I brist på annat får ni se första bilden i facebook-arkivet som jag är taggad på härligt va?
Min phis o jag. Små bröst jag hade. Saknar dom! Skrevar som vanligt iaf.

 

Jaja godnatt- PS! ni är väl oerhört imponerade av min stavning såhär på fredagnatten?

-Jag säger ju det, jag börjar mogna och bli gammal. Fyfaan




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?