Dead or alive?

2010-01-24, 17:45:59 / Kategori: Allmänt

Jag skulle säga döööd. Legat o sovit i soffan heeeele dan, så gött. Vi blev väldigt fulla igår på gratisdricka det var fantastiskt. Blandade nog allt man kan tänka sig, vitt vin, rosévin, taj mahal-drinkar, gin o tonic, tequila rose och en egen komponerad drink. Sen cider o smirnoff ice på krogen. Harregud. Phia har spytt idag haha.

Nu väntar vi på att Åsa ska komma med bilen så vi kan åka till Max o köpa mat. Jag hoppas att dom har chilicheese tops för jag är damn sugen på det. Och pommes. Och tacodipp. Mmm.

 

Det var allt jag hade säga.


Sabi

Ja men hiiimla härligt då du skriver om en äcklig klementin!

Ska ju va såna här goa inlägg ju som detta, då vi får se vad du GÖÖÖR om dagarna ;) Det gillas av oss fans vettu!



2010-01-27, 00:04:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?