ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH

2010-01-31, 17:06:34 / Kategori: Allmänt

Jag är på störigt humör just nu. Och jag stör mig sjuuuukt mkt på folk som säger "gaddning" om tatuering. "Jag ska gadda mig".. "hur många gaddningar har du?!" ÅÅÅÅH tycker det låter så sjukt fjantigt!! Skulle aldrig prata om mina tatueringar som gaddningar. Det heter tatuering och inte gaddning punkt slut. Bläblä.

 

Och vad hände igår kväll då? Harregud.. Slutade ju precis som man visste det skulle sluta iaf. Men vissa oväntade inslag som att jag blev skitsur o svartsjuk. Jag liksom? Trodde jag bara var ute efter bekräftelse..? Men nej, det är nåt med den där jäveln alltså.. Är så jävla svag för killar med piercing i näsan. Hela rockstilen..

Nej tillbaka till soffan nu. Coca cola gör min dag idag. ♥


sabi

Jag gillar din bloggis ;)



2010-01-31, 20:14:49

Emma

och jag gillar DEJ!



2010-01-31, 20:20:02 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?