Singstar night!

2010-02-27, 19:37:55 / Kategori: Allmänt

Ohyeees, idag blir det singstar o guitar hero kväll hos bästaste Lucky! Har vart o shoppat med min fina, köpte lite klänningar o tunikor i samma stil som jag har redan såklart. Varför prova nåt nytt liksom?!

Pappa har kommit hit med min träningsmaskin idag iaf, så nu börjar det nya livet! (imorgon hehe)

Söta Mia har fixat mitt hår så kanske det kan hålla sig snyggt o tuperat för en gångs skull:D Hoppas.

 

 


Min Emmo o jag leker sexiga på Sabinas 24årsfest. Som sagt, leker.

(notera även mitt läppglans som har hamnat liiite ovanför läppen, haha)

JAJA ha en trevlig kväll guys guys!


Sebastian H

Nämen, det var en trevlig blogg men det är en sak jag har lite problem med.. Du har lite svårigheter med att applicera läppglans.. eller så har du bara vöjdigt mycket saliv i munnen, tough decision... Hähähähähä dela med dig av din försvarets hudsalva for gods sake! hahah



2010-02-28, 03:05:30 URL: http://kamillaärdamp.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?