Rastaman

2010-02-12, 17:56:30 / Kategori: Allmänt

Jag älskar Damian Marley. Fan, jag hade glömt bort honom! Lyssnade maaaassa på hans musik för några år sen, men har alldeles glömt bort. Älskar hans röst, älskar gunget i musiken, älskar videorna. Jag tycker fan han är het på nåt sätt! Är jag konstig? Smal jävel med crazy baggy kläder, bockskägg o dreads längre än till röven. Hans ögon är jääävligt fina. Nästan svarta. Jag skulle inte våga säga nej till honom iaf, han är så jäkla respektingivande tycker jag. Love him!

Welcome to Jamrock
är min absoluuuuta favoritlåt men Road to Zion med Nas är också jävligt bra. Lyssnar man på texterna så är dom också betydelsefulla o inte bara nigga o hoe hit o dit som i alla hiphopsnubbars låtar.










Later guys!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?