Oväntat

2010-02-10, 00:16:15 / Kategori: Allmänt

Måste säga att det är lite oväntat att jag pratar med Daniel på msn just nu o han ger mig relationstips. Hahaha. Har fan inte snackat riktigt sen jag var hos han sist i Gbg o när var det, 1 månad sen? Han frågade om vi skulle ses snart o jag sa faktiskt NEJ. Sa att jag inte kände för att åka ändå till Gbg för att va där en kväll o mysa o sen åka hem o sen inte höras. Vill jag ligga så kan jag göra det här hemma.

Iallafall, han drog ju såklart ur mig precis allt som den jävla sneaky snake (journalist) han är, så nu har jag berättat att jag kanske eventuellt gillar en kille. Så nu ger HAN råd. Och lyssnar meeer än gärna. Åh harregud.

 

Och vi var o åt på Oliven idag med jobbet ju. Mm va gott det var men sååå mättsamt. Åt bara köttet typ på varmrätten för det är ju dyrast. Och calamaris till förrätt med aioli mums :) Dör av mätthet nu iaf. Två öl på det med och jag borde somnat för länge sen men var ju Sytycd på tv. Nu ska jag sova iaf bara Daniel slutar tjöta på msn nån gång. Kan ju säga att det är en jävla ego-boost iaf att snacka med han hahahahahha. Jag är ju bäst på ALLT och ja det visste jag ju redan men det skadar ju inte att han påpekar det sisådär hundra ggr! ;D Pusshej


Jag har fått syn på nåt jag ENTE gillar!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?