Otrogna hund!!

2010-02-05, 20:07:25 / Kategori: Allmänt

Mannen i mitt liv, mannen med ögonen, med stilen, den mesta karlakarlen av dem alla, mannen jag skulle gifta mig med, ja jag pratar så klart om Daniel da Silva. Det har kommit till min kännedom att han legat med Jackie från Paradise-Hotel. Jag menar VAAA, JACKIE?!?!?!?!?! Och i tvåan också? Ne fyfan. Trodde du hade mer klass än så Daniel. Då jag inte vill riskera att få alla världens könssjukdomar eller skabb så lämnar jag dig härmed. Och tro INTE att du får mig tillbaka, ingen idé att böna o be.
Din otrogna hund!!


Otrogen med Linda Lampenius..



Slampar sig med Magdalena Graaf..


 

Ne det är dags att gå vidare nu! Ska satsa på nån ny i Let's Dance tror jag.

Mitt nästa mål är att försöka omvända Tony Irving.. hahahhaha - eller INTE!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?