Måndag

2010-02-15, 21:35:19 / Kategori: Allmänt

Idag har jag läst boken "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" av Magdalena Graaf. Den var väldigt bra. Kunde inte lägga ifrån mig boken så jag har suttit o sträckläst den i några timmar. Just nu håller jag också på o läser Nikki Sixx's självbiografi som jag lånat av min söster. Men den är ju uppenbart kass för jag kommer ingenstans. Svårt att läsa, massa kommentarer hela tiden o skit. Tråkigt då jag älskade The Dirt och även Marilyn Manson's självbiografi. För att inte tala om Jenna Jameson's. Riktigt bra med självbiografier tycker jag!!


Här är Maggan med min f.d man Daniel da Silva.


Har ätit lite omelett men jag är fortfarande hungrig. Jobbar till 20 både imorn o på onsdag. Fuck it. Längtar så mkt till på lördag då jag, mamme o mina syskon ska till Gbg på melodifestivalen o sen sova över i Gbg. Inte för att jag är ett superfan av m.f men det ska bli himla himla kul. Våran julklapp från mami ♥


Jaja hejdå. Och som vanligt är jag BÄST så ni vet det.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?