Lööövely lördag

2010-02-13, 11:57:23 / Kategori: Allmänt

Det är så jäkla gött att bara ta det lugnt.. låg o drog mig i morse i sängen, kan va det bääästa som finns. Gick upp vid 10 o gosade i soffan lite, sen har jag tagit hand om helvetesdisken. Snart tänkte jag äta lite tacosrester till lunch :) Sen ska jag åka till Götebooorg och ha lite myskväll, hihi. Och självklart så ska det börja snöa massa mer IGEN ute. Happhapp. Får dra på mig nån mössa sen.. tåget kommer SÄKERT vara försenat, jag lovar! Håh.


Min Mys o jag.




Hittade en härlig bild från en 30års fest med 90talstema, Bingo-Lotta o Baby Spice;D





Gårdagen föll ur mina händer och morgondagen vet jag inget om.


Men idaaag, idag ska bli en bra dag ;)


Sabi

Låter härligt., jag drog också på mig länge i morse...:) Gött.. Ska städa hela lghten idag tänkte jag då jag inte har ngra planer. Ha så jätte mys i Gbg! :D

Du får skvallra sen på sön/mån ;)

Puss



2010-02-13, 12:08:39



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?