Just my luck

2010-02-11, 17:53:01 / Kategori: Allmänt

Besöket på vårdcentralen gick inte bra. Fick såklart en äldre, manlig läkare. Visade mina fläckar på ryggen o så frågade han om det var nån mer jag ville visa. Njaaaa..sa jag. Mjooo.. ville inte visa egentligen men han blev typ sur o skällde på mig o sa nåt i stil med "om du inte ens vågar visa den hur ska du kunna ta bort den?! JAG ÄR LÄKARE!!" Sant iofs men lite väl hårt mot mig tycker jag. Han var typ arg. Så jag fick la lägga mig där på britsen o visa. Fyfan va pinsamt det var. Det slutade med att han inte ens kunde ta bort den utan jag får gå till sjukhuset. JAG VISSTE VÄL DET!! Varför skulle jag ens visa den då!?! HÅÅÅH.. Jaja. Fick iaf en mysig lunch med Tina på Viskan, åt laxspett med qiunoasallad sjuukt gott var det. Sen så shoppade jag lite såklart för jag var så nervös med. Gråtonade leggins från H&M, lite smink, linne från Details o smycken på Glitter. Skulle ju bara byta min älskade rosring som gått sönder men slutade med att jag kom därifrån med ytterligare en ring, ett armband o ett par örhängen. Allt i fredens tecken. Sån jäkla bra merförsäljare hon på Glitter alltså, jag blev imponerad o var tvungen att köpa! :D


Läderarmband med peacetecken, peace-örhängen, ring med stort

svart peacetecken och såklart min fina slingrande ros-ring:)


Vad passar bättre som avslutsord idag då än PEACE OUT!?
Nu ska jag sätta på sex&thecity-boxen som jag fick i julklapp -08 eller nåt, ej öppnat haha!


Anonym

Om du bara visste vad jag garva åt detta inlägg :D så jäkla roligt..hahaha! ååhhh.......emmaaa...:)



2010-02-11, 18:43:07



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?