Hallå

2010-02-08, 18:14:43 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från jobbet. Har vart en go dag idag med utbildningar o grejer, o så fortsätter veckan.. Imorn börjar jag jobba kl 12, har utbildning mellan 13-17, kickoff med nya teamet mellan 17-20 o sen ut o äta på Oliven. Då jag bara "jobbar" mellan 12-13 så måste jag ta min lunch då och då tar jag den kl 12 så jag äter hemma o kommer till jobbet först 12.30. Alltså 30 min på telefon imorn. Hähähähähä :)

Vi fick chokladtårta hemkört precis här, jag o Phia. Inte illa! Hennes systerdotter som hade kalas igår då vi inte kunde komma (Phia jobbade o jag var stört bakis) så de kom förbi med en bit tårta idag. Gölligt!!


Ska ner till helvetestvätten nu o sen laga mat o sen kl 20 blir det såklart Familjen Annorlunda, love it!

 



Sab and me i lördags. Love u love u




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?