Driva

2010-02-08, 22:04:44 / Kategori: Allmänt

Både jag o min "vän" Ö är medlemmar på spraydate. Ingen av oss är särskilt aktiv men vi brukar roa oss med att leta upp ångestpersoner o dela med oss av vad dom skriver. Ö har ju inget liiiv, för det första är han inne o spanar på KILLAR, han skriver aldrig om några tjejer hahahaha, för det andra så verkar han sitta där dygnet runt o leta upp idioter för jag fattar inte hur han hittar alla. Väldigt roligt iaf. Jag ska dela med mig lite om vad han hittat det senaste:

NR.1
Förlåt att jag stör. Jag söker en kvinna med bil som vill hämta upp mig (eller som bor i Älvsjö) och köra mig till dig eller vart som helst där vi kan vara ifred. Det jag vill göra är det du vill att jag ska göra. I stort sett vad som helst, från att hjälpa dig med städning eller att bära kassar/handla till "sjuka" saker som du helt dikterar. Jag är extremt öppensinnad, noggrann, lydig och förväntansfull"

" Fortsättning.) Vi behöver inte träffas direkt utan kan prata en längre tid över nätet om du föredrar det. Faktum är att jag själv föredrar detta. Radera helst det här gästboksinlägget när du läst det. Svara gärna med ett privatmeddelande här eller via e-post eller MSN på [email protected]. Snälla, svara inte om du inte är intresserad! Det är så jobbigt att svara på frågor om varför någon skulle vilja göra det här "



NR.2
"Får jag bli din MSN-gris? Jag är en överviktig man på 25 år som vill bli mobbad och hånad av en vacker, överlägsen, dominant och sadistisk kvinna som du, och uppmanad att gå upp ännu mer i vikt. Jag har webbkamera och kan visa min feta mage som lär växa ännu mer. OBS! Jag skämtar inte. Lägg gärna till [email protected] på MSN om du är intresserad. Eftersom jag inte har några vänner och är arbetslös så finns det ingen risk att vi ska känna varandra.."


HAHHAAHHAHAHAHH sååå mobbat.. fast frågan är vilka som är mest mobbade eftersom vi sitter o letar upp sånt här?! Jaja.. idag har jag hunnit med att tvätta, laga mat, kolla på liiite familjen annorlunda men inte så mkt som jag ville. Har även blivit lovad en middagsdejt med jävla Emir (eeeh vaa?!) om jag hjälper han att tvätta. För jag gillar ju o tvätta. Ska få middag o rosor o en fantastisk kväll. Oookej. Eller inte!! Sen så pratar jag ju just nu då med Ö som vill att jag ska komma o hälsa på nån dag. Nejnooo. Har även messat massa med Tobbs. Populär elleeeee?!?!? Alla har blivit crazy idag.

 

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?