Blonde

2010-02-10, 21:00:14 / Kategori: Allmänt

Sabina fick mig att fundera häromdan när hon sa att hon suttit o kollat på gamla kort på mig när jag var blond.. Kanske skulle ta o göra lite slingor till sommaren? Trivs iofs o vara mörk men men. Kul med förändring. Här kommer lite bilder från lite olika år när jag var mellanblond, alltså massa slingor i olika nyanser.. passar mig bättre än platinablond.







Vad tycks?

För övrigt så är jag sjukt besviken på er mina läsare som fan aaaaldrig kommenterar mina inlägg!

Hur kul är det att blogga dådå? Va Va VAAA?! :P

 


Sabina

Ha så som du hade då du va i Nkp med Phia på det där kortet med grön tapet! ;)



2010-02-10, 23:02:42

Emma

Jajaaa jag veeet att du vill det Sab:)



2010-02-10, 23:28:44 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?